Ara Maó aprovarà el reglament de primàries el proper mes de setembre

Ara Maó aprovarà el reglament de primàries el proper mes de setembre

Ara Maó aprovarà definitivament el reglament de les eleccions primàries i el calendari previst durant l’assemblea que es celebrarà el proper 29 de setembre.

Així va quedar establert durant l’assemblea ordinària que va tenir lloc dissabte passat, durant la qual ja es va fer un primer plantejament sobre com s’han d’abordar les eleccions internes de l’agrupació d’electors.

Durant la trobada també es va debatre la possibilitat de dur a terme debats oberts al públic sobre diferents temàtiques, que es poden vincular a l’elaboració del programa electoral.

Així mateix, Ara Maó va fer una crida a la participació de cara a les pròximes eleccions municipals.

En finalitzar l’assemblea, que es va dur a terme al local de l’associació de veïns de Ses Tanques del Carme, situat a l’edifici Calàbria, es va aprofitar per mostrar les darreres passes en la consecució d’una font d’aigua potable per a la gent del poble en les instal·lacions.

No Comments

Post A Comment