Ara Maó proposa destinar part del superàvit de 2018 a una segona desnitrificadora

Ara Maó proposa destinar part del superàvit de 2018 a una segona desnitrificadora

Ara Maó ha treballat de forma ferma i decidida al llarg d’aquest mandat per dur a terme actuacions encaminades a solucionar la problemàtica de l’aigua i en aquest mateix sentit continuaran centrant els seus esforços durant la pròxima legislatura, perquè les polítiques d’aigua suposen una gran feina de planificació a curt, mig i llarg termini.

Amb aquest objectiu clar, l’agrupació d’electors proposa destinar els 1,4 milions de les inversions financerament sostenibles, procedents de l’aplicació del superàvit resultant de la liquidació del pressupost de 2018, a projectes relacionats amb la millora de la qualitat del servei d’aigua.

Una de les principals actuacions és la construcció d’una segona planta desnitrificadora que servirà per cobrir les puntes de demanda durant l’estiu i que s’instal·larà al dipòsit del Polígon Industrial.

“Aquesta nova instal·lació permetrà garantir un subministrament d’aigua en bones condicions durant la temporada estival”, ha assenyalat l’actual batlessa i candidata d’Ara Maó a l’Ajuntament, Conxa Juanola.

Per la seva part, el regidor de Recursos i Sostenibilitat i número 5 de la candidatura, Rafa Muñoz, ha explicat que la segona desnitrificadora serà de la mateixa capacitat que la de Malbúger, de manera que ambdues podran funcionar paral·lelament durant l’estiu i es modularan de cara a hivern.

Una altra part del superàvit de 2018 es destinarà a la construcció d’una nova font pública d’aigua potable a Sant Climent que, de la mateixa manera que la que s’ha inaugurat durant el present mandat a Calàbria, farà arribar aigua de qualitat als veïns de nucli.

Finalment, Ara Maó té previst iniciar la tramitació de quatre pous d’abastiment ordinari per traslladar captacions actuals que presenten problemes i dos d’emergència per situacions de sequera.

No Comments

Post A Comment