Ens abstenim sobre la proposta de revisió de l’ordenança de la taxa de residus

Ens abstenim sobre la proposta de revisió de l’ordenança de la taxa de residus

“Esteim d’acord amb la necessitat de la taxa, no només per la seva obligatorietat per normativa autonòmica, estatal i europea, sinó també per la realitat, necessitat i importància del servei públic que aquesta taxa finança.

Entenem la seva funció, en certa manera pedagògica, que persegueix que hem de generar menys residus, que hem de reciclar més, que hem de reutilitzar més, i així el qui embruti menys ha de pagar menys.

Per aquest motiu, no podem votar en contra de la taxa.

Ara bé, no oblidem que el que s’està sotmetent a votació no és la taxa, sinó l’ordenança reguladora de la taxa, que és allà on es concreta com s’aplica aquesta, i on es generen molts dubtes. Massa dubtes.

Valoram positivament els avanços assolits mitjançant negociacions entre tots els grups polítics, però l’ordenança continua essent una ordenança molt millorable, per la qual cosa mantenim la nostra abstenció.

No Comments

Post A Comment