L’exposició ‘Baleàrics ODS’ arriba al claustre del Carme de Maó

Arriba a Maó l'exposició Baleàrics ODS

L’exposició ‘Baleàrics ODS’ arriba al claustre del Carme de Maó

La setmana passada es va presentar l’exposició ‘Baleàrics ODS’, que es podrà visitar a la Sala d’Audiències del claustre del Carme fins al 10 de novembre. Es tracta d’una exposició pictòrica que té l’objectiu d’impulsar els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’Agenda 2030 de les Nacions Unides a través de l’art.

Amb aquest objectiu, 17 artistes han creat una obra per representar cada un dels objectius dels ODS. Hi participen els següents artistes: Lluís Maraver, Florit Nin, Beatriz Polo, Gabriela Seguí, Esther Olondriz, Hasna Khadir, Anna Carreras Ramon Company, Bonet Vallribera, Empar Boix, Julia Fragua, Natàlia Ribes, Fernando Seguí, Joan Pasqual, Jorge Cabral, Mar Ample i Miguel A. Garcia.

Amb aquesta exposició, des de l’Ajuntament de Maó continuam fent feina per donar a conèixer els ODS, que tenen l’objectiu d’impulsar el desenvolupament just i sostenible de la nostra societat en tots els seus àmbits.

En la presentació de l’exposició van participar la tinenta d’Alcaldia de Cultura i Medi Ambient, Conxa Juanola, i els artistes Francesc Florit Nin i Anna Carreras.

Declaracions Conxa Juanola

No Comments

Post A Comment